https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 11 september 2017

Hope you're feeling special today...


Hoi, vandaag de kaart die ik naar Angelique stuurde voor haar verjaardag en daarmee nummer 1 werd in de top 3...superleuk toch! Ik kreeg een leuke prijs toegestuurd...dankjewel Angelique!


Ik stempelde met de mooie roos van Altenew en ook met de inkten van dit merk. Op de donkere stukjes heb ik wat glimmers aangebracht met de Wink of Stella.

Ook viel ik nogmaals in de prijzen bij 2sistersontheblog met mn roze lollipop en won een vel leuke stempels...dankjewel dames! De baby is geboren en de mamma is blij met de lollipop.

Welkom aan Maria...leuk dat je mijn blog de moeite waard vindt om te volgen...dankjewel!




12 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi gestempelde kaart heb je naar Angelique gestuurd Ellen. Prachtig die kleuren zo gecombineerd. Gefeliciteerd met je winnende lollipop én met het winnen van de verjaardagscandy.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
je hebt een prachtige kaart voor Angélique gemaakt en wat leuk dat je deze mooie prijs gewonnen hebt ( vooral het lint, daar viel mijn oog meteen op) en super dat je ook in de prijzen viel met je lollipop
groetjes,
Ans

Trijntje zei

Wat een leuke kaart voor Angelique Ellen.heel leuk gemaakt. groeten trijntje

Ans S. zei

Schitterende kaart heb je voor Angelique gemaakt, gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Hoi Ellen,
wat heb je een mooie kaart gemaakt voor Angelique en wat heeft ze je verwend met de candy. Daar weet jij vast wel raad mee ;-)
GerJanne

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart. En super dat je in de prijzen bent gevallen, gefeliciteerd! groetjes Joanne

KarinsArtScrap zei

Ellen een prachtige kaart
Gr Karin

Angelique zei

Leuk om je prachtige kaart hier ook nog terug te zien. Hij staat nog steeds op de kast te pronken.
lieve groetjes Angelique

Marjan zei

Erg mooi Ellen! Deze stempel heb ik ook, zo mooi! Angelique blij met jou en jij met haar!

PIKO hobbyblog zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en gefeliciteerd met je prijs. Groetjes,
Pia

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. wat een mooie rozenstempel. Wat een mooie prijs heb je gewonnen. Gefeliciteerd met het winnen met je lollipop
Groetjes, Anja

Monia - Monika Jakubowska zei

Gorgeous card, love this stamp :)