https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 3 april 2017

Hello Little Star

 
Hoi Bloggers, vandaag nog maar eens een babykaartje. Ik heb dit gemaakt voor de vriendin van mn dochter, ze is bevallen van een schattig jongetje en hij heet Naud. Hieronder staat een giraffe genaamd Gigi (Prénatal) die ik haar cadeau gaf en was tevens de inspiratie voor dit kaartje. Gelukkig had Marian een stempel van een giraffe en ook het tekstje kon ze leveren...ik blij!
De ster is van DDBD de vogeltjes van Magnolia en het mint achtergrondpapier is een vel van Melissa Frances...mooi kleurtje vind ik!

 
 
Ik wil met dit kaartje meedoen met de challenge bij http://2sistersontheblog.blogspot.nl/2017/04/challenge-2.html
 
ze vragen 2 kleurtjes te gebruiken uit deze serie
ze zitten er wil in dacht ik...
 
 
Bedankt voor jullie reacties op mn lollypop...leuk om te lezen.
 
 


17 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Ellen, allereerst van harte gefeliciteerd met je grootmoederschap. Wat klinkt dat mooi. Leuke naam is het, Naud. Kun je er ook van genieten of wonen ze ver weg?
Je kaartje is enig! Deze stempeltjes heb ik ook en nog niet gebruikt...
Niet aan toe gekomen, nog.
Groetjes,
GerJanne

Joanne kramer zei

Wat een lieve kaart! Heel mooi! groetjes Joanne

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
je hebt een schattig kaartje genaakt voor de ouders van Naud, leuke stempeltjes heb je gebruikt en de knuffel is echt superleuk,
groetjes,
Ans

Wil Frutsel zei

Wat een keiiiii lief kaartje, en dat gedichtje erin.... ik smelt ervan!!
xx Wilma

Wendy zei

OOoo wat een lieffie is dit Ellen! Prachtig gemaakt met erg leuke tekst. Alles is perfect op elkaar afgestemd (inclusief cadeau!) en het klopt aan alle kanten. Precies zo als ik van jou ben gewend! Een genot om naar te kijken!
Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

Marjan zei

Een heel mooi, schattig en prachtig afgewerkte babykaart, daarmee zul je opvallen tussen de andere kaartjes.

Sarah - Crea S zei

Een heel mooi kaartje en zo leuk dat je alles in dezelfde tint hebt gehouden! Ook het cadeau is heel erg mooi!

Caroline zei

Wat een schatje! Ik vind de giraffes zo leuk op het kaartje. Alles past zo mooi bij elkaar. De kleuren komen volgens mij aardig in onze challenge voor. Je moet maar eens kijken....
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Wat een lief kaartje Ellen.
Dank je wel voor je deelname bij 2 Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Caroline zei

Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog Ellen! Dank je wel.

Angelique zei

Prachtig, wat een schattig babykaartje met de girafjes. Helemaal perfect bij de lieve giraf die je cadeau geeft. Je lolly-pop is schitterend, mooie, zachte kleurtjes.
lieve groetjes Angelique

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kleurtjes voor een babykaartje.

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Met mooi papier, bijpassende details en een hele leuke tekst.
Groetjes, Anja

lenywim35 zei

Gaaf geboortekaartje. Die giraf herken ik wel. Was mijn jongste kleindochter helemaal weg van. Staat nog steeds met al haar knuffels in haar vensterbanken. t Was ook zo'n knuffelkind. hihihi Wie weet zien we elkaar eens bij Trijnie in de winkel. grts leny w

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allerliefst Ellen deze mooie babykaart. Zowel de binnen-als de buitenkant heb je heel mooi afgewerkt vind ik. Die tekst is heel leuk.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Een lief kaartje Ellen. Ik las je reactie op mijn blog over die melding, sorry maar ik heb geen idee hoe dat kan. Blogger zeker?!
Groetjes, Karin

Marfien zei

Lief kaartje Ellen, leuk idee voor een nieuw achterneefje van mij, het stempel ligt al klaar, nu nog in elkaar steken . . .