https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 23 december 2013

Speciaal voor jullie allemaal

 
 
Lieve blogvriendinnen,
 
Dankjewel voor alle lieve en leuke reacties en e-mails die ik weer een jaar lang heb mogen ontvangen van jullie. Het jaar is omgevlogen en ik denk terug aan een bewogen blog jaar waar veel gebeurd is....zoals geluk,  geboortes, mooie gebeurtenissen, ziekte maar ook verdriet....het was fijn elkaar te steunen met reacties en/of mailtjes.  Dit moeten we vooral blijven doen want ik vind en je leest ook dat het altijd goed doet.
 
Ik wens jullie allemaal
 
Hele Gezellige Feestdagen toe
en een heel Creatief maar vooral
Gezond Nieuwjaar
 
 Deze kaart wilde ik speciaal voor jullie bewaren. De zwarte poppen, sterren en bloem zijn stansen van Tim Holtz. Ik heb me laten inspireren door het blog van Anne.
De randen en sneeuwvlokken zijn van Joy en de lantaarn is van Unique.
De achtergrond heb ik bewerkt met een stencil van kerstbomen en witte gesso.
Alles afgewerkt met sneeuwpasta. Op de poppen zit frantage. Het muziekrolletje is papier van Maja.
Het kleine strikje heb ik gekocht in de lievelingswinkel van Corrie en Cindy, toen ik bij hun op bezoek was. (ik was die beauty's helemaal vergeten)
 
Ik heb nog wel wat kerstkaarten gemaakt die ik wil laten zien maar dat komt na de kerst  wel.
Wij gaan op 1e kerstdag met de hele familie naar mijn broer en 2e kerstdag met mijn schoonmoeder naar mijn schoonzusje.
 
Ik wens jullie allemaal een leuke tijd en tot de volgende keer,
 
Liefs Ellen
 


19 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ook voor jou en allen die je lief zijn hele fijne feestdagen Ellen en op naar een top 2014! Je kaart is werkelijk schitterend, prachtig.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Ha Ellen,
wat lief om zo'n kaart aan ons allemaal te laten zien. Dank je wel.
Ik wens je heel fijne dagen en dat je mag genieten van de familie en het samenzijn.
Voor 2014 gezondheid en geluk!
Liefs,
GerJanne

Cindy zei

Wat een beauty Ellen en wat lief dat je deze met ons wil delen. De kaart die ik van je heb gekregen is ook schitterend! Dank je wel daarvoor. Noa vasthouden was het einde, ik ga gauw weer bij haar kijken, het is zo'n schatje! Fijne feestdagen, liefs, Cindy

Nelleke zei

Ik wens je voor het komende jaar ook al het goede toe. Ik heb jem vorige kaart ook gemist, hou het ook niet altijd meer helemaal bij. Maar leuk om jou prachtige kaarten op het blog te zien. Groetjes, Nelleke

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een gave kaart joh!!! En hele fijne feestdagen!

Jolanda zei

schitterende kaart Ellen!
fijne feestdagen;0)
grtz Jolanda

KarinsArtScrap zei

echt een prachtige kaart Ellen heel mooi gedaan.
Ook hele Fijne Feestdagen.

Gr karin

Wil Frutsel zei

Prachige kaart , mooi gemaakt met leuke mallen. fijne dagen. liefs Wilma

corryskaart zei

een erg mooie feestelijke kaart en ook van deze kant hele fijne feestdagen toegewenst door corry

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart!
Hele fijne kerstdagen! groetjes Joanne

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, supermooi..
Wens jou en je familie ook hele fijne Kerstdagen,liefs Ans

Corrie zei

Hallo lieve, lieve Ellen
Ik maar denken dat je geen kaarten aan het maken bent, maar niets is minder waar.
Dank je wel voor je mooie kaart, hij staat hier te pronken hoor.
Ik ben zelfs een beetje ontroerd hoe je je berichtje hebt geschreven, het is maar al te waar , als mensen met je meeleven is het net of hetgeen wat je meemaakt dragelijker wordt.Ik hoop op een fijne vriendschap volgend jaar.
Je kaart is prachtig er is weer zoveel moois op te zien, het strikje staat er prachtig bij,ik hoop dat je fijne Feestdagen hebt met de familie en dat het komende jaar je wat meer rust mag geven.
Een dikke knuffel van mij, Corrie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Ellen.
Prachtige details, Leuk zijn de stanzen van Tim Holt

Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2014.

Groetjes , Anja

jolanda zei

mooie kaart

creaflower zei

lieve Ellen... wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt!! echt prachtig!!
Fijne en gezellige feestdagen en een gezond en gelukkig en natuurlijk creatief 2014 toegewenst.

Handmade By Doris zei

Merry Christmas and Happy New Yaer!

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Hello Ellen
your card is stunning I love all the silver you used
I wish you a Happy new Year
hugs

Riet Kamstra zei

Prachtige kaart Ellen, zo mooi gedaan! Ook wil ik je een heel mooi en gezond 2014 wensen en je bedanken voor je bezoekjes aan m'n blog. Dat waardeer ik heel erg!
Groetjes,
Riet

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart !
Fijne jaarwisseling.
Groetjes Doris