https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 6 april 2013

Wie kan mij helpen

 
Hoi Allemaal,
 
Ik ben wanhopig op zoek, wie kan mij helpen.........??
 
Een paar dagen geleden is er op één van de blogs een link geplaatst naar een youtube-filmpje waar iemand uitleg gaf hoe je met stukjes eierschaal en verf een mooi sieraad kon maken.
 
Is er iemand die dit ook heeft gezien of het zelf heeft geplaatst ????
Ik vond het zo leuk en nou kan ik het niet meer terug vinden.
 
Ik hoop dat jullie het ook gezien hebben.
 
Geen kaartje dus vandaag......
 
Fijn weekend allemaal.
 
Groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

Kiek zei

Hoi ellen,

Toevallig zag ik gisteren op de beurs in Rijswijk mensen die daar mee bezig waren. Ze gebruikten een stukje hout, een soort lijm (zou ook vernis of glossy accents kunnen zijn) Daar leg je de stukjes eierschaal op. Daarna zag ik verschillende kleuren inkt (weet niet welke) Ik neem aan dat de lijm een beetje droog moet zijn? Daarna met de inkt kleuren en vernis eroverheen. Zag er mooi uit wilde het thuis ook gaan proberen. Bij alles van ellis zag ik ook iets;
http://alles-vanellis.blogspot.nl/2013/03/sierraad-van-eierschaal.html

Succes!

Groetjes Kiek

Corrie zei

Ach lieverd ik heb het filmpje niet gezien, dus ik kan je niet helpen, maar je weet het nooit, misschien 1 volger die je kan helpen????
Liefs Corrie

Cindy zei

Hoi Ellen,
Als je op youtube klikt en je tikt dan bij zoeken eggshell in, dan zie je wel een paar filmpjes voorbij komen. Ik heb het zelf niet gezien, maar misschien zit die van jou er wel tussen. groetjes Cindy

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Ellen,

Misschien even op facebook zetten of doe je daar niet aan? Wordt door meer mensen gelezen. Zal het aan een vriendin vragen die sieraden maakt. Hartelijke groetjes LIda