https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 14 september 2012

Kerstkaart met mijn prijs

 
 
Hoi Allemaal,
 
Ik wil jullie even de kerstkaart laten zien die ik heb gemaakt met mijn gewonnen stans van de candy bij Noor Design. Ik vind hem echt mooi. Jolanda heeft hem op haar Facebook gezet....hoe leuk is dat?? Het papier is van Maja Design, een serie van vorig jaar. Ik had er nog nooit wat mee gedaan....waarom weet ik niet want het is best gaaf...toch??
 
 
Ik heb de stans 2x  verspringend op elkaar geplakt. Het kantje boven en onder het middenstuk had een gouddraadje en dat heb ik met stickles zilver gemaakt, dit omdat het zilveren takje erop zit. Goud had ik ook kunnen doen maar vond dit mooier. Voor de afbeelding heb ik een spellbinder gebruikt.
 
 
Ook in de binnenkant heb ik de afbeelding gebruikt in een grotere versie. Ook de stans nogmaals gebruikt en ook een keer met alleen embossing. Op het blog van Noor Design wordt uitgelegd hoe je dat moet doen.
Het geheel afgewerkt met bloemen, takjes, parels en een strikje.
 
Ik ben best tevreden over mijn kaartje....jullie ook?
Ik hoor het graag.
 
Welkom aan Bep, Marrie en Heleen...leuk dat jullie volger zijn geworden. Dank jullie wel!
 
Groetjes, Ellen
 


14 opmerkingen:

Marfien zei

Een heel mooi kaartje Ellen, en dan de binnenkant ook zo vrolijk, ik heb nog geen stansen om zoiets uit te proberen.
grtjs, Marfien

Marian zei

Ziet er heel mooi uit
Ga ook even bij Noor kijken
Groetjes

Corrie zei

Oh Ellen wat een beauty van een kaart heb je gemaakt,daarom kom ik zo graag bij jouw op bezoek , je creaties worden steeds mooier en mooier,daar geniet ik zo van ,prachtig is je mal hè het papier is ook schitterend,ik zit er pal bovenop dit prachtige gemaakte bijna schilderijtje te bewonderen, je mag zeker te weten zeer tevreden zijn
Liefs Corrie

Anita Meijer zei

Het is een schitterend kaartje geworden Ellen, ik vind hem super. Leuk is dat hé als je een keer wint, ik kreeg vanmorgen door de brievenbus heel mooi papier die ik had gewonnen bij de Creatieve Zebra, jij hebt ook een schitterende prijs gewonnen Ellen.
Liefs van Anita

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart Ellen! En wat een gave prijs heb je gewonnen, leuk dat je die gelijk zo mooi toegepast hebt.

Groetjes, Loes

ANJA 3D zei

Hoi Ellen,
Wat een prachtig kaart en een schitterende mal.
Samen met het mooie papier.
Heb jij iets schitterends gemaakt.
Gr. Anja

Cindy zei

Wat een supercreatie. Zo mooi en stijlvol. De mallen zijn inderdaad supergaaf, maar ook het papier is echt helemaal toppie! Liefs, Cindy

Elly zei

Ha,ha,ik ben er ook tevreden over,en ik vind het kaartje prachtig.Het is ook een mooie stans en je weet hem leuk te gebruiken.Ook het papier is prachtig,grappig zo'n kabouter sliert!

Groetjes Elly

jolanda zei

leuk gedaan

Berlinde zei

Wat een prachtig kerstkaartje Ellen, die stans is supermooi!
Lieve groetjes, Berlinde

Nelleke zei

Ellen wat heb je er weer wat moois van gemaakt.
Groetjes, Nelleke

Ans S. zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt met je gewonnen stans, echt super mooi.

Groetjes Ans

Wendy zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt Ellen! En het papier vind ik zooooo leuk, enig die poppetjes erop! Je hebt de stansen ook erg mooi gebruikt, helemaal top deze kaart! Bedankt voor je reactie en felicitatie! Mijn feestweekend is helaas weer voorbij haha. Lieve groetjes, Wendy

Bep zei

Hoi Ellen,

Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt echt super de luxe.

Gr...Bep