https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 18 april 2012

Nog twee kaartjes van de 20 voor mijn zus




Hoi Allemaal,

Eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Leuk dat jullie mij willen volgen.
Het werkt wel stimulerend  hoor als je nieuwe volgers ziet komen.

Deze twee kaarten horen ook bij de hele stapel die ik voor mijn heb gemaakt enuhh er volgen er nog een paar hoor.


De achtergrond is een embossingfolder die ik heb bewerkt met distressinkt.
De vogelkooi is van Marianne Design en de vlinders heb ik bij Unique Hobby Products gekocht.


Deze kaart is eigenlijk hetzelfde met een andere achtergrond en andere bloemen.
De duif is een pons van Martha Stewart. De takjes zijn stukjes van een grote tak en gekocht bij een tuincentrum.


Er zit geen tekst op want mijn zus wil ze graag zo omdat ze voor verschillende gelegenheden gebruikt worden.
Ik ben weer benieuwd hoe jullie ze vinden.

Dit was het weer voor vandaag.

Groetjes, Ellen




6 opmerkingen:

Elly zei

Ze zijn prachtig,alle twee!Wat een leuk idee om er een geemboste ondergrond onder te doen,mooi afgewerkt met leuke dingen!

Groetjes Elly

Marianne zei

Ze zijn beeldschoon je kaartjes.
liefs, Marianne

GerJanne zei

Hoi Ellen,

wat een prachtige serie kaarten heb je gemaakt zeg!! Had ik even gemist! Heel mooi!

GerJanne

Zussenknutsel zei

Supermooi Ellen.
ennuh,..... mama was echt superblij met alle kaarten, ze vond het echt heeeeeel erg leuk!
-xx-

Wil zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt Ellen. Ik wil je bedanken dat je volger bij mij bent geworden en ben dat uiteraard bij jou nu ook geworden. Ik zou graag wat tips kunnen gebruiken over het kleuren met de Derwent colorsoft potloden. Jij krijgt die kleur zo mooi egaal. Bij mij blijft het zo vlekkerig..
Blijf jij maar lekker je mooie kaarten laten zien, daar kunnen we allemaal wat van opsteken.

groetjes, Wil

Wil zei

Hoi Ellen, ben ik weer even :) Ik heb gister gekeken naar de link die jij me gaf over het inkleuren. Er liggen een paar afdrukjes klaar hier om vanavond te gaan oefenen. Ik zal je wel laten weten hoe het gegaan is haha Bedankt voor de hulp zover :)

groetjs, Wil