https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 5 februari 2012

Vlinderkaart


Hoi allemaal,

Het is al weer een week geleden dat ik wat op mijn blog heb gezet...wat gaat de tijd toch hard. Ik kom echt 3 dagen in de week tekort, hebben jullie dat nou ook?


Een vlinderkaart vandaag. 
De vlinder heb ik 3x gestanst...onderste wit, in het midden de kleur van het papier en de bovenste is transparant. Ik vind het effect wel mooi.
De rozet is van Crealies. De doily is van Cheery Linn.
Ik weet niet meer waar het papier vandaan komt.
Het geheel heb ik afgewerkt met wat roosjes.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes, Ellen


2 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is prachtig geworden je kaartje.
Groetjes Marianne

Elly zei

Ja,er moest een winkeltje zijn waar je tijd kon kopen,het vliegt om!
Een erg mooie kaart,leuk om boven op de rozet nog een prachtige vlinder te maken!

Groetjes Elly