https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 4 december 2011

Steampunkkaart


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor onze zoon en schoondochter Stephan en Ilonca. Ze vierden hun verjaardagen en zijn allebei fan van deze stijl. Als ze helemaal aangekleed zijn voor zo'n fantasy bijeenkomst in Haarzuilens, zien ze er prachtig uit. De stempels heb ik "met moeite" kunnen kopen bij Cutes Stamps and Cards. Hier kun je de winkel vinden. 


Alles wat er op zit aan stansen, embossing en ijzerwerk is van Tim Holtz. Het papier weet ik niet meer precies, ik vond het er wel bij passen. De poppen heb ik ingekleurd met de derwentpotloden.


Ook een foto van de binnenkant, helaas is hij niet zo heel duidelijk. Er zitten ook radarwieltjes tussen van spelbinders.
Dit was het weer voor vandaag en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijne zondag allemaal.
groetjes, Ellen



1 opmerking:

Elly zei

Ik vind het een super mooie en aparte kaart,erg mooi bewerkt zowel van binnen als van buiten!

Groetjes Elly