https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 23 december 2011

Nog een laatste kaart


Hoi Allemaal,

Vandaag wil ik jullie toch nog even de kaart laten zien die ik gemaakt heb voor mijn moeder. Eigenlijk kan je het geen kaart noemen maar meer een werkstukje. Ik heb dit modelletje ergens op een blog gezien, vraag me niet bij wie want dat weet ik echt niet meer.
Ik ben het uit gaan proberen en dit is het geworden.


Als basis heb ik cardstock gebruikt en daarop het papier van Magnolia. Ook de besjes, swirls, teksten en uiteraard Tilda zijn van Magnolia. De boompjes zijn van Marianne Design net als de witte sterren.
Het hekje is van Tim Holtz.



Het rondje achterop is een klein kaartje waar een wens is opgeschreven.


Ik heb het geheel op een soort plateautje geplaatst, zodat het niet uitelkaar schuift. Ik heb er een waxinelichtje onder geschoven. Het flikkerende lichtje tussen de boompjes geeft een heel leuk effect.


Hier nog even een foto van de binnenkant.
Ik vind het zelf wel leuk geworden en mijn moeder is er ook heel erg blij mee.

Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.

Nogmaals voor iedereen
Hele Fijne Feestdagen en een gezond en gelukkig 2012

Groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

Linda zei

Hallo Ellen!
Wat grappig dat je via Lenoor mijn blog gevonden hebt! Hartstikke leuk dat je even langskwam! Dank je wel voor je fijne reactie.
Wat is dit een mooie kerstkaart! Het is inderdaad haast geen kaart meer maar een project. Zoveel details. Volgens mij heeft dit een hele tijd geleden een keer in de "Cards Only" gestaan. Het blijft leuk met die vouwen: lekker veel plaats om embellishments op te plakken!
En je bent een liefhebber van Magnolia, zie ik! Hou je ook van Hero Arts stempels? Ik wel!

Marianne zei

Wat een prachtige creatie is dit.
En Tilda is ook zo mooi ingekleurd.
Groetjes Marianne