https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 9 december 2011

Merry Christmas


Goedemorgen allemaal,

Vandaag even een kerstkaartje.
Deze Tilda is van vorig jaar maar ik vind hem nog steeds superleuk. Ik heb deze gemaakt met de dames van het hobbyclubje. Het achtergrondpapier is van Melissa Frances.


Tilda zit op een frame van spellbinders. De sterretjes achter haar zijn van magnolia.
Voor de sterren rondom heb ik een pons van Martha Stewart gebruikt.
De pons waar Tilda op zit is van EK-succes.

Het is wat rustig in blogland, ik denk dat iedereen druk is met het maken van de kerstkaarten. Ik ben zelf ook nog niet klaar maar ben al een heel eind.

Dit was het voor vandaag, ik wens iedereen veel plezier bij het maken van de kaarten.

Groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

Elly zei

Een erg mooi kaartje,leuk om haar zo in een spelbinder te plaatsen!Wat heeft ze ook een mooi slierje in haar handen!

Groetjes Elly

Kiek zei

Lieve kaart en dat slingertje vind ik een goed bedacht.

Groetjes Kiek