https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 8 november 2011

Verjaardagskaart voor Margaux


Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn creatie zien die ik heb gemaakt voor Margaux, mijn dochter. Ik was met haar naar de woonbeurs in de RAI en in één van de hallen werden allemaal kunstwerken getoond waaronder ook schilderijen van Joseph Klibansky. We waren heel erg onder de indruk van zijn werk. (ook van de prijzen trouwens)


Ik heb me laten inspireren door hem en heb deze kaart gemaakt. Het is echt de moeite waard om eens een kijkje te nemen op zijn site HIER kun je hem vinden.
De foto hieronder is er ééntje van. Ik heb de huisjespons van Tim Holtz gebruikt en verschillende papiersoorten in zwart/wit. De bloemen en vlinders spreken voor zich. Joseph heeft over zijn foto's een soort ciliconenlaag gespoten wat een prachtig effect geeft. Ik heb daarvoor een transparante kaart gevouwen en er over heen geschoven.

 

Ik vind het een prachtig schilderij en hoop echt de staatsloterij te winnen om er ééntje aan te schaffen. Dit is New York maar de anderen mogen er ook zijn.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en hoop een reactie te krijgen.

Bedankt voor het kijken op mijn blog en tot de volgende keer.

Groetjes, Ellen

7 opmerkingen:

Kiek zei

Jeetje wat mooi.....ben er stil van........

Groetjes Kiek

Marian zei

Wat een aparte kaart vind hem heel erg mooi
Groetjes

Marian zei

Hoi Ellen
Zit nu op een andere computer en ziet je volgers met foto,s staan
Hoop dat het bij jouw ook goed is
Groetjes

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart Ellen! En wat een gave inspiratiebron... Knap om daar zo'n eigen draai aan te geven!
Ik zag hier nog veel meer moois voorbijkomen, dus ben gelijk volger geworden.

Groetjes, Loes

Anneke. zei

Hallo Ellen, ik weet nog dat we met elkaar gesproken hebben.Leuk! Vervelend dat het nog niet opgelost is met je berichten. Je kaart voor je dochter is schitterend! Ben volger van je geworden, hoor!
Groetjes Anneke.

martina's kaartjes zei

hoi Ellen ! mooi gemaakt en zo inspiratie opdien en dan verwerken, hoedje af !
ik kom via via op je blog... ben maar meteen volger geworden ook maar als je dat goed vindt....
tot een volgende keer,
grtjs, martina
x

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Ellen, En .... heeft het wijntje gesmaakt? Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag en lekker gegeten. Hoeveel jaar alweer?
Je kaartje is bijzonder geworden.Wat een mooi schilderij is dat. Je poging om het na te maken is een beetje gelukt. Jammer niet helemaal, anders had je aardig wat kunnen verdienen met zo'n talent. Leuk die verschillende dingen op de voorgrond. De achterkant had ik persoonlijk ook iets kleur gegeven. Maar wie ben ik?
Gezellige groetjes Lida