https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 16 november 2011

Ronde kaart


Hoi allemaal,

Om te beginnen wil ik graag mijn nieuwe volgers bedanken en tevens dankzeggen voor jullie lieve reacties.

Vandaag een rond kaartje. Het is weer eens wat anders.
 Het papier wat ik heb gebruikt is van Melissa Frances.


De swirls zijn van Magnolia en Tim Holtz en de bloem heb ik gekleurd met distressinkt.
 Hij was wit dus dat was goed te doen. Op het losse kaartje komt een persoonlijke tekst. De randjes zijn ook met distressinkt bewerkt.

Dit was het weer voor vandaag. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes, Ellen


2 opmerkingen:

Elly zei

Ik vind het super leuk,mooie kleuren,een prachtige model en met als blikvanger de bloem!

Groetjes Elly

Kiek zei

Hallo Ellen,

Mijn meiden zijn 10 en 13 jaar. En dit is een leeftijd waarop het knutselen jammer genoeg steeds minder wordt.
Tot we weer aan de surprises moeten beginnen! Alleen jongste trouwens. Oudste doet dat niet op school.
We zijn zelfs op dit moment bezig met een surprise maar omdat de mensen hier in ons dorp ook mijn blog beginnen te kennen zet ik er pas iets op als ze al surprises hebben gehad. Dat is op 2 december.

Groetjes Kiek