https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 20 oktober 2011

Tilda met rozen



Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een magnoliakaartje laten zien. Ik heb er een twisted easelkaart van gemaakt. Het uithangbord is een stans van Tim Holtz. Ik heb hem nog even leeg gelaten omdat ik er een persoonlijk tintje aan wil geven. Ik weet nog niet wie hem gaat krijgen.
Tilda heb ik ingekleurd met de derwent potloden.


Het randje is gestanst met een Martha Stewartpons en het kantje wat ik heb gebruikt komt bij Paper and Pictures vandaan, je kan het hier vinden.


Het papier is dacht ik van Basic Grey. De bloemetjes heb in de kleur van het papier gekleurd met distressinkt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes, Ellen





1 opmerking:

Kiek zei

Ziet er heel leuk uit. Ben wel benieuwd hoe je die twist in je easelkaart krijgt. Ook de stans van Tim Holtz vind ik erg mooi.

Groetjes Kiek