https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 15 oktober 2011

Nog maar een trouwdoosje


Hoi Allemaal,

Dit huwelijksdoosje was ook een opdracht. De bruid komt uit Suriname en de gom uit Nederland. Het moest er heel kleurig en vrolijk uitzien. Het rode hart moest de kleur hebben van een speciale bloem die in Suriname bloeit. Alle gasten hadden iets aan in die kleur rood.
Zoals je ziet komen er veel items op voor zoals: namen, datum, muziek enz.



De binnenkant heb ik bekleed met organza en rode roosjes.

Dit was het weer voor vandaag. Bedankt voor het kijken op mijn blog.

Groetjes, Ellen




3 opmerkingen:

Elly zei

Het is inderdaad een kleurrijk doosje,maar daarom niet minder mooi!Ik vind het opgerolde gedeelte met de muzieknoten op de achtergrond erg leuk en die blauwe klompjes maken het helemaal af!

Groetjes Elly

Kiek zei

Hallo Ellen,

Ik snap niet hoe jij die reactie kan krijgen die voor mij bestemd is....... ik zal het vanavond eens vragen aan mijn man (hij is van de computers).

Ik vind je doosje heel mooi, leuk dat je af en toe opdrachten krijgt!

Groetjes Kiek

Anneke. zei

Hoi Ellen,
Hoe je een candy moet plaatsen op je blog heb ik op mijn blog geplaatst bij het bericht van de candy.
Wat een prachtig trouwdoosje!!
Groetjes Anneke.