https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 30 oktober 2011

Hello



Hoi allemaal,

Vandaag nog maar een verjaardagskaartje met Tilda. Deze vind ik echt superleuk. Haar mooie krullen komen zo prachtig onder het hoedje vandaan. Het jurkje heb ik apart gestempeld op bijpassend papier en met kit opgeplakt. Achter het roze ovaaltje heb ik een mooie vierkante doily gebruikt en hij komt bij janecreatief vandaan, hier kun je het vinden. Tilda is verder ingekleurd met Derwent potloden.


De banner, swirl en de vogeltjes zijn ook van Magnolia.
Ik heb er een klein kaartje in verstopt met een tekst en in de hoek een stempeltje.

Ik ben benieuwd hoe jullie het kaartje vinden.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.

Groetjes, Ellen



5 opmerkingen:

Kiek zei

Ach wat een lieve kaart. Met mijn favoriete kleurencombinatie roze/groen. Leuk die vierkante doily.

Groetjes Kiek

Elly zei

Mooie kaart,erg leuke kleuren en mooie dingen erbij gebruikt!

Groetjes Elly

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Ellen,
Eigenlijk via een ander blog kom ik bij jou terecht? Vind dit best wel vreemd, maar wel een leuk contact zo. Neem aan dat je dit gemeld hebt bij Unique. Wat maak jij een leuke doosje. Het pimpen gaat je heel goed af. Dat doosje voor het trouwboekje vind ik zo enig. Dan die kaart met de klok van Tim Holtz voor ik dacht een vriend van ... die 85 werd is ook super. Deze kaart heel apart en gezellig van kleur.Heel vrolijk met die vlinders en die vogeltjes. Ik zeg altijd wel op een nette manier mijn mening. Ook opbouwende kritiek hoor ik graag en wil ik soms ook weleens geven. Bijna altijd wordt dat erg gewaardeerd.
We bloggen wel weer.
Gezellige zondag groetjes Lida
Ik ben inderdaad gisteren volger geworden, maar had gaan tijd meer om iets te schrijven.

Marian zei

Mooie creaties maak je, En je kaart is prachtig
Probeer volger bij je te worden als het Als het vandaag niet lukt (comp wil wel eens niet)
probeer ik het een andere keer weer
Groetjes

Joke Mulder zei

Hoi Ellen mooie kaarten en doosjes maak je ik kom zeker wat vaker kijken ikzelf heb ook een blog misschien vind je het leuk om bij mij ook volger te worden groetjes van Joke Mulder