https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 24 oktober 2011

Grote kaart


Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie maar weer een freubelwerkje zien. Het is weer een halve A-4 kaart. Ik heb het papier van Maja Design gebruikt en het komt bij Creashop Duymelot vandaan en die kun je hier vinden.


Het frame met de swirls heb ik heel lang geleden een keer gekocht in Polen en bewerkt met distressinkt van Tim Holtz. De bloemetjes komen bij verschillende winkels vandaan.


 
De binnenkant heb ik versierd met vakjes met daarin wat labeltjes voor een naam of wens. De swirls zijn ook van Tim Holtz.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bedankt voor het bezoekje op mijn blog.

Groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

Kiek zei

Mooie grote kaart en wat een zwierig frame. Leuke kleuren. Verstuur je die in een A5 envelop?

Groetjes Kiek

Elly zei

Ziet er erg leuk uit,vind het frame ook bijzonder mooi tot zijn recht komen!

Groetjes Elly

Kiek zei

Hallo Ellen,

Ik weet echt niet hoe het kan dat je die reacties krijgt. Ik ben gaan googlen maar kon het ook niet vinden. Ook mijn man snapt het niet. Waarschijnlijk doen wij beiden niets fout qua instellingen e.d. Het is maar af en toe je hebt nu 2 reacties die voor mij bestemd waren gekregen toch? Ik ga nog verder zoeken(ik weet alleen niet zo goed waar)

groetjes Kiek