https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 20 oktober 2011

Giftboxje


Hoi allemaal,

Vandaag nog maar een doosje gepost. Ik heb zoveel voorraad om te laten zien.
Ik kwam op you-tube een filmpje tegen met dit vouwsel, en heb het maar eens uitgeprobeerd en ...Voilà.


Het papier is van upsy daisy Design - voque-chic en het randje is geponst met een pons van Martha Stewart. Bovenop heb ik een stans van Cheery Lynn gebruikt en hij komt bij scrapbookdepot vandaan en hier kun je hem vinden.



Het is best een stevig doosje en de afmeting is ook flink. Het is één vel van 30x30 en het dekseltje is een apart stukje papier en daar zijn dan de restjes weer goed voor. Ik heb het aan de binnenkant aan één kant vastgezet zodat het open kan.
Een aanrader om het eens te maken, het is leuk om te doen.

Dit was het weer voor vandaag. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes, Ellen

1 opmerking:

Elly zei

Een ontzettend leuk doosje,mooi geheel met de bloemen en het papier!
Erg leuk om als kadootje te krijgen!

Groetjes Elly