https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 27 oktober 2011

geldenvelopje


Hoi allemaal,

Vandaag nog even een geldenvelopje. Ik heb dit gemaakt met de dames van het hobbyclubje.


De stans is van Martha Stewart en het papier dat ik heb gebruikt is van Prima Marketing, de Rue 88 collection. De groene bolletjes en sprietjes komen bij het tuincentrum vandaan. Het lintje boven de gestanste rand is gekocht bij de plaatselijke hobbywinkel. Tussen de zijkantjes heb ik, om wat meer ruimte te hebben een zigzagvouwseltje geplakt.

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog.

Groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

Kiek zei

Wat leuk die sprietjes van het tuincentrum. En ik vind je sluiting ook goed bedacht. Mooie envelop.

Groetjes Kiek

Elly zei

Het is een mooie envelop geworden,handig met dat tussenstukje,geeft even meer ruimte!

Groetjes Elly