https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 25 oktober 2011

Foutje???

Hoi Allemaal,

Ik wil even iets meedelen. Het is namelijk zo dat ik vrij vaak reacties op kaarten krijg in mijn mailbox die niet voor mij bestemd zijn.  Het is leuk om reacties te krijgen op je werk maar als ze steeds voor anderen bestemd zijn klopt dat niet natuurlijk. Op het moment krijg ik ze achterelkaar voor Monique Lokhorst. De personen voor wie de reacties zijn daar ben ik wel volger van. Als er iemand een oplossing heeft voor dit probleem dan hoor ik dat graag.

Groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

Monique Lokhorst zei

Hoi Ellen,

Dit probleem ken ik niet. Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik vind het wel vervelend voor je en de mensen die een reactie voor mij achterlaten, vind je die dan wel of niet bij mij ook terug???

Veel liefs,
Monique xxx

Monique Lokhorst zei

Hoi Ellen,

Ik weet het helaas ook niet, sorry voor het ongemak. Ik vind het natuurlijk wel heel leuk dat je mijn volger bent. Ik denk dat er ergens inderdaad een vinkje of iets aanstaat. De laatste tijd is er soms wel meer aan de hand met het blog. Ik kan ook niet meer zomaar een reactie achterlaten, moet dan altijd eerst uitloggen etc.

Ik hoop dat het snel verholpen wordt!
Nogmaals, sorry voor deze ellende.

Veel liefs,
Monique xxx

verascrap zei

Hoi ellen,
ik denk inderdaad dat je iets aangevinkt hebt staan, heb ook nog niet eerder van dit problem gehoord.Blogger werkt inderdaad vreemd soms de laatste tijd.
groetjes, vera