https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 12 oktober 2011

Doosjes


Hoi Allemaal,

Vandaag laat ik jullie wat doosjes zien die ik gescrapt heb. Dit was zo leuk om te doen. Het doosje is van hout en het is een boekvorm, de randjes heb ik met distressinkt bewerkt. Het papier is van Basic Grey. De rozet komt bij Creashop Duymelot vandaan en is van Crealies. Dit is echt een superaankoop geweest want deze doen het altijd goed.


De bloemen heb ik gemaakt met de stans van Marianne Design en de takjes zijn van Magnolia.


Dit doosje was gevuld met bonbons, die natuurlijk allang op zijn en ik heb het beplakt met papier van Papermania. Het lint is bijpassend, de bloem is  7 x geponst en gevormd, de stansjes zijn van Magnolia en Marianne Design. Alle randen heb ik met distressinkt bewerkt.






Dit doosje is beplakt met papier waarvan ik absoluut niet meer weet waar het vandaan komt. Het lag onder op de stapel maar ik vond het wel passen bij de bloem en het lint. De bloemen zijn van Prima Marketing. Ik heb hem een beetje verbouwd door het hartje om te ruilen met een groen roosje, wat qua kleur weer terugkomt in het papier.


De binnenkant heb ik afgewerkt met een taartrandje en daar overheen een rondje van creme organza. Een klein roosje maakt het geheel weer af.

Hier laat ik het even bij. Bedankt weer voor het kijken op mijn blog.

Groetjes, Ellen


1 opmerking:

Kiek zei

Mooie doosjes! zo te zien heb je ook de perlenpen gebruikt op het ronde doosje. Wat netjes en gelijk zeg!

Groetjes Kiek